norahansen.blogg.se

Livet på andra sidan jorden

Publicerad 2016-10-11 17:31:07 i Allmänt,

Hey!!!
Jag lever 😃 Bara så ni vet 😂
Jag ber om ursäkt för att jag inte har bloggat, men det har varit lättare sagt än gjort 😉 Wi-Fi har jag bara på vissa ställen och det är oftast ganska lite. Jag kan skicka whatsapp meddelanden och kolla snapchat. Instagram funkar väl, men filmerna laddar bara osv. 
Så jag har inte riktigt kunna gå in på bloggen även fast jag har velat. 
Nu är jag i La Conner 😄 Det är en liten stad ca 150 km från Seattle. Har varit här sen Lördag 😊 Vi kom till USA på tisdag förra veckan och var i Seattle till lördag. 
Är här till Torsdag morgon och då far vi till Canada! (Vancouver) Det kommer bli så roligt!
Har upplevt helt otroligt mycket redan och La Conner har varit helt amazing 😊 Jag bor värdfamilj hos min amerikanska vän Aubre 😙
 
Här är helt random bilder 😉 så många jag kan ladda upp!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela