norahansen.blogg.se

En rätt så tung lördag

Publicerad 2017-04-08 20:22:45 i Allmänt,

 
Hello! Hur har er lördag varit? Ska du hitta på något kul imorgon?
För mig är svaret på de frågorna TUNG och NEJ. Hehe, jättepostivt va?
 
Hade jättekul igår med mina fina vänner, vi badade tunna typ mitt i natten, skrattade, åt godis och hade kul :D
Jag ser alltid så mycket fram emot sommaren då jag är med dem. När många kvällar såg ut såhär!
Haha!! Skrattar så mycket, det var när vi skulle tältta nångång.
Det resulterade att jag var rätt så trött idag, men jag for ett varv till stan med Mamma och handlade. Köpte ingenting för Mamma har just varit till Umeå och där fick jag några nya kläder. Alltid kul med lite uppdatering nu när det känns som om man har gått i exakt samma kläder hela vintern.
Dock så anlände mina nya ridstövlar och gissa om jag blev glad?!
Mina förra ridstövlar är lite för små och dragkedjorna började ge upp så jag inskaffade mig ett par nya, de var faktiskt lite billigare till och med än de förra. Men jag tycker iaf att man ska ha kvalitet på saker man använder MYCKET och ofta.
Mitt val blev dessa SÅ fina och SÅ sköna och denna gång BRUNA stövlar från JH collection!
 
 
De är såå sjukt sköna och jag hoppas de är bra! Jag har ridskor av precis samma märke också :D
 
Jag for sen till stallet för att rida Mir, tog inte med stövlarna ännu idag. Men ska inviga dom imorgon tänkte jag. Red Mir ett ordentligt och svettigt pass i terräng. Jobbade mycket i galopp och med mycket olika växlar. Mir hade helt sjukt mycket verskottsenergi då vi for, så jag bestämde mig för att göra mig av med den. Inte hans bästa dag enligt mig för han gillade att tänja på gränserna vem som bestämde och mitt tålamod med. Men han var riktigt glad på nåt vis ändå! Vi kom hem genomsvettiga båda två, men överskottsenergin ska vi tro att är borta till träningen på måndag!
Ska på hoppträning för första gången på huuur lääänge som helst och vi får bara hoppas att allt går bra, att alla skor hålls på, att transporten är hel och att Mir är snäll mot Pappa hehe. Och att det går bra på träningen också, jag har inga förväntningar nu när vi inte har hoppat på så länge men vi får helt enkelt ta det som det kommer!
 
Nu har jag suttit vid datorn i många timmar. Jag har övat på engelskaprovet till måndagen och det känns inte som om jag kan så värst mycket mer än då jag började, men övat har jag i alla fall gjort!
See you another time! HEY!
 
(Jag och Bettas helt gudomligt söta katt Ludwig från igår <3 Om jag någongång skaffar katt, så en sånhär slags tack!)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela