norahansen.blogg.se

Idag var det visst Söndag 😉

Publicerad 2017-04-30 20:58:01 i Allmänt,

Oj oj, dit for hela veckan 😂
Mitt bloggande på hålpass en gick lite åt skogen haha. Jag tänker försöka nästa vecka igen och se om jag får det att flyta bättre 😅 Men läxorna kommer ju ändå alltid först när jag är i skolan. Så är det 😉
Söt bild va? 😍 Det är lite lustigt att när jag står helt rakt så kan jag hur lätt som helst stå under Mir när han står som vanligt. 😂 Han är som en älg 🐂 (det fanns ingen älgemoji)
Vet ni vad jag ska göra i morgon? 
Jo, jag ska och hopptävla! Första tävlingen för 2017, wihoo! 😃😃😂😂 
Nej, nu just känner jag INGEN som helst motivation alls, men vi får hoppas att den dyker upp under natten 😉 Men lite taggad är man, och väldigt nervös också! Men nog ska vi fixa det ska vi se! Jag startar lite lätt, en 70-80 och sen en 90 bana. 😊 Vi får väl hoppas att piloten rider bra och att hästen är duktig 😆 
Har inga stora mål om några placeringar eller små omhoppningssvängar, utan hoppas mer på en noll bana med bra känsla! 😄 Önska mig och Mir lycka till, Nu köörr vi 😅

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela