norahansen.blogg.se

MONDAY...

Publicerad 2017-04-24 09:00:33 i Allmänt,

 
 
Halloo😉
Har haft ett pass franska och har hålpass nu 😊
Har tänkt ha som ett  mål att på varje hålpass jag har som jag inte gör så mycket läxor så ska jag skriva ett  blogginlägg 😃 Bra va? Får se om det funkar 😄
Ett mål för den här veckan är att jag inte ska något godis eller dricka limsa eller nåt annat sött. Har ätit på tok för mycket onyttigt på senaste tiden och jag vet att jag mår allmänt bättre om man inte gör det så för den här veckan är det slut åtminstone 😉
 
Mir har gått och dragit av sig en sko igen 😑😑 Han ska nog ändå skos den här veckan så det gjorde inte så mycket, men det är lite svårt att få tag på hovslagare så här fort..  😐 Suck. De skulle ha kunnat hållas på LITE längre. Nåja, vi får hoppas att någon svarar snart!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela