norahansen.blogg.se

Söndag idag 😊

Publicerad 2017-04-02 10:06:52 i Allmänt,

Hello 😃
Har precis försökt läst ut en moddabok som jag ska ha färdigt nu till måndag/tisdag, har inte läst allt ännu, men vi får hoppas att jag skulle få nån tid över idag att hinna läsa ut den! 😊
Idag står på schemat att rida Mir, lite lugnare idag skulle jag tro. Han har gått på hela veckan riktigt bra tycker jag.👍 Sen blir det bio med Mamma, vi ska kolla Beauty and The Beast. Har ni sett den? Den verkar jättebra åtminstone 😅 Den ska jag förövrigt skriva en resension på på engelskan på måndag. 
Efter bion så kommer Betta hem till oss och vi ska öva till fysik prov som också är på måndag! 
Herregud. Mycket att hålla reda på! 
Nej, nu kom Mamma in. Mir väntar 😆 Vi hörs! Lägget upp några random bilder från de senaste dagarna. 
(Vet inte riktigt vad jag försökte fota med den här bilden 😅)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela