norahansen.blogg.se

En heelt vanlig tisdag

Publicerad 2017-08-23 10:51:31 i Allmänt,

Hallo 😄
Sitter på ett hålpass och är ganska forever alone, så jag bloggar lite för att få tiden att gå 😉
Joggade typ 6 km igår när vi hade gymnastik, det gick faktiskt bättre än vad jag hade trott, jag är ju inte ute och springer i vanliga fall så 😅 
*Sverigebild
 
Var ganska trött när jag var hemma sen,  men fick ändå till ett helt okej pass på Mir senare på eftermiddagen. Jag var lite.. trött och då blir man lätt på dåligt humör och då börjar Mir lätt lägga emot och bete sig som värsta svinet haha😂 Han gick inte något vidare i början, men i slutet så var det i alla fall helt okej 😆
Fick även ett positivt besked om att jag äntligen får börja lägga igång honom som vanligt igen! Inga garantier för att han håller osv, men jag får åtminstone gradvis börja bygga på honom igen! 😃
Såååå himla kul är det, men som sagt. Jag väntar mig inte allt för mycket. 😊 Idag rider vi bommar och småhinder är det tänkt, och så ser vi om hans knä tål 😊 Hoppas hoppas!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela