norahansen.blogg.se

Idag så flyger jag!

Publicerad 2017-02-10 11:55:08 i Allmänt,

Va? Vadå flyger?
Kanske någon kan tänka... Jag ska uppdatera/förklara för er!
En grej som är på min bucketlist för det här året är att gå på MINST en konsert.
Jag har aldrig varit på en förut, och jag tror att det skulle vara en riktigt cool och rolig upplevelse.
I augusti 2016 så beställde jag mina konsertbiljetter och jag har väntat ända sen det.
Jag ska på M&Ms konsert i Globen i Stockholm! Yee ;)
Konserten är imorgon, och jag flyger till Stockholm idag efter skolan.
Jag ska gå med Nike, min syster alltså. Det ska förövrigt bli jätteroligt att träffa henne också.
Allt är slutsålt, så hela Globen kommer att vara fylld. Gaah!! Kan inte vänta!
Ska nog skriva någon "resension" om konserten här sedan. Men försöker att nu för tillfället bara ta det som det kommer och inte hoppas på någonting egentligen!
Det hände också en liten lustig grej igår hihi!
Jag skrev på Twitter att jag taggar som in i helsingland för konserten i helgen. Och gissa vem som svarade?!?!
Jo, det var faktiskt Marcus & Martinus som svarade :D Alltså de var dom, på riktigt. Inte något fakekonto!
De skrev att de tycker att de ska bli roligt :)
Jag blev helt sjukt förvånad och helt sjukt glad!! Det gjorde verkligen min dag <3
Så... Nora blir en crazy fangirl i helg då alltså. Haha. But you only live once!
Bildresultat för marcus & martinus spektrum
Bildresultat för marcus & martinus spektrum
 
Från samma konsert som jag ska på, fast den var då i Oslo Spektrum.
Var förresten på träningar igår med Mir också. Tänker inte skriva något längre om det. Men vi hoppade en liten bana och det gick riktigt bra! Var nöjd med Mir på träningen, men han var helt tokig när vi hade lastat ut honom. Har någon något recept på hur man får det att inte slå slint i huvudet på 20 åriga hästar? KOMMENTERA OM NI VET hehe ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela