norahansen.blogg.se

Måndag Once Again

Publicerad 2017-02-06 20:09:54 i Allmänt,

Hej 😊
Måndag var det igen alltså. Skoldagen gick rätt så trögt men fick sluta lite tidigare så det var ju något positivt! 😃 Mamma var också hemma då så hon kunde skjutsa mig till stallet så jag kunde rida Mir ännu när det var ljust ute! Solen lyste och det var perfekt väder för att.....
Rida barbacka!
Fast det var kallt så är det ändå sjukt mysigt att rida barbacka lite emellanåt tycker jag 😉 Mir var superduktig och skötte sig snällt😆
Ni får en fin bild på mig från hästryggen 😂 såhär ser det ut typ varje vardag för mig 😊
Nu har jag kämpat med matteläxan i över en timme så nu får det räcka! Har nog på känn nu att jag inte kommer att skriva matte i studenten. Har inget mattehuvud alls känns det nu 😉 men bara att överleva.
Kanske jag skriver finska istället för matte? Har ändå alltid varit bättre på språk 😃 Sitter faktiskt för tillfället och lyssnar på Isac Elliots och Mikael Gabriels låt Rullaan. Den är riktigt bra och chill🎵 Check it out!
Nu ska jag fortsätta med engelska och sen sova! Godnatt, syns imorgon 😄
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela