norahansen.blogg.se

Så himla fint väder 😊👌

Publicerad 2017-02-26 10:41:06 i Allmänt,

    Hej! Längesen var det ja? 😉
Jag fick sportlov i fredags, tack och lov. Det behövdes. 😧 
Sen dess så har det kommit jättemycket snö och vädret har varit så superfint! 🌞
Egentligen så tycker jag att snön skulle kunna hålla sig borta och våren skulle komma hit igen,  men man får väl göra det bästa av situationen. Sol och snö är väl heller inte så tokigt va?😊
Bara en random bild från en utedag vi hade i skolan tidigare i veckan 😅
Igår var jag ute i terräng med Mir och körde lite galopp intervaller. Det var skitkul! 😂
Mir var stark så in i norden emellanåt och vi hade lite problem till först med stället jag hade valt ut att vi skulle galoppera på. Det var några stockar på ena sidan vägen hehe 😉 men i slutet så galopperade vi lugnt förbi dem och Mir brydde sig inte alls 😄 Han frustade mycket och vi hade lika kul båda två! Mir - 20 år? Näe aldrig i livet 🐴
Idag tycker jag att det skulle vara kul med lite backträning. Det är så fint väder att jag helst skulle vilja göra det 😃 Men antingen så trimmar jag på plan eller i backarna. Vi får se 😆
Nu ska jag fara till stallet snart, hej hej! 👋
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela