norahansen.blogg.se

Stockholm i mitt <3

Publicerad 2017-02-19 18:10:54 i Allmänt,

Jag tillbringade ju min förra helg i Stockholm med min syster, och det var den bästa helgen på väldigt länge.
Allting gick jättebra med alla flyg och allt och vi bodde hos min Mammas kusin och det var supermysigt.
Vi kom dit på fredag, for hem på söndag och på lördag kväll var det ju konsert. Jag lovade er en liten "resension" och jag har mycket bilder att visa er!
Fredagkväll
Lördag på dagen, jag och Niek gick runt i stan och fikade bland annat,
 
Här satt vi i bilen påväg mot Globen :D
Vi stod och köade ganska länge först förrän vi slapp in, det var folk som hade köat där sen kl.07. på morgonen så det var helt SJUKT. Kallt var det också, men vi slapp till sist in då klockan var ungefär 18.30.
VIGILAND och Samantha J var där som "förband" eller vad det nu heter och de var jättebra.
Jag och Nike hade ju ståplatser, och vi fick enligt mig jättebra platser, jag stod kanske 5 m från scenen och under konserten så kom M&M hur många gånger som helst fram till där jag stod.
Det är alltid en ganska häftig upplevelse att se någon som man har sett på bilder så många många gånger förr och sen VERKLIGEN se dom i verkligheten. De ser alltid lite annorlunda ut än vad man har tänkt sig. För mig var det åtminstone så när jag till exempel såg Nellie Berntsson och Tobbe Larsson för första gången. Såklart man vet hur de ser ut, och man har hört dem prata på film så många gånger, men det är alltid lite speciellt att se dem IRL.
De flesta bilderna är tagna av Nike för hon hade en lite bättre kamera :D Jag filmade mest!
Showen var helt amazing, verkligen så cool och det märkts att de har lagt ner mycket jobb på den!
När jag ser på bilderna så vill jag bara tillbaka! Det var så jättekul!
Jag tycker faktiskt att den var helt värd att gå på, och nu kanske ingen riktigt tror mig för att jag är en MMer som säger det. Men Nike som inte är något fan så tyckte också att den var riktigt bra ;)
Helgen var bland de bästa på länge, jag ska verkligen gå på konsert flera gånger
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela