norahansen.blogg.se

Alla prov är över!!

Publicerad 2017-01-10 12:31:15 i Allmänt,

Har skrivit finska och geografiprov sen jag kom tillbaka till skolan och båda proven har väl gått helt okej men nu är jag mest bara glad över att denna sjukt långa provperiod är över. Skrev sista provet idag och nu har jag haft ledigt en timme ungefär.
 
När jag kommer hem så ska jag förstås till Mir, ska passa på att jobba i galopp nu när planen råkar vara i bra skick. Mycket övergångar och tempoväxlingar ska jag fokusera mig på. (Emma sa hehe)
På torsdag blir det hoppträning för Malin och det kommer att bli kul som alltid :D
 
Inget mer att rapportera, men ni får se några fina bilder som Nike (min syster) fotade för några dagar sedan. Tack tack! <3
 
Lina och Fia till vänster <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela