norahansen.blogg.se

Helgblogg đŸ’©

Publicerad 2017-01-20 11:43:56 i AllmÀnt,

Den hĂ€r bloggen har liksom bara blivit uppdaterad pĂ„ helgerna kĂ€nns det som 😂
Suck, jag skulle verkligen behöva skĂ€rpa mig och blogga varenda dag. 😕 Det kunde man ju kanske försöka sig pĂ„ nĂ€sta vecka? Eller vad sĂ€ger ni? 😉
Just nu Ă€r allt kallt, blĂ„sigt, mörkt och halt. Åtminstone utomhus!
I stallet fÄr man vÀl bara kÀmpa pÄ, det Àr inte sÄ lÀtt men sÄ hÀr Àr det varenda vinter...
Även fast man bara kan rida i skritt och möjligen lite trav nĂ„nstans sĂ„ tycker jag Mir har gĂ„tt kanonbra 😊👍 Jag fĂ„r honom lydig ganska fort och han har kĂ€nts vĂ€ldigt lĂ€tt och mjuk att rida pĂ„ sista tiden. Han drar inte och pinnar inte pĂ„ 😄👌
Denna vecka sĂ„ blev det ingen hopptrĂ€ning men nĂ€sta veckas onsdag sĂ„ blir det det igen! Är sĂ„ taggad pĂ„ att nöta pĂ„ kunskaperna Ă€nnu en trĂ€ning 😊
Mir 😍
Idag Àr det fredag och imorgon Àr det lördag. 
Ska inte göra nĂ„got speciellt alls i helgen, men ridning i terrĂ€ng, kanske hĂ„lla  en ridlektion och vara med kompisar. Jag hoppas att vi kommer fĂ„ en rolig kvĂ€ll 😃😂
Elin och jag 😃😘

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela