norahansen.blogg.se

Inköp från Intersport + något annat bara :)

Publicerad 2017-01-22 19:35:34 i Allmänt,

Intersport så har slutförsäljning nu. Vilket jag inte tycker att är så bra för det är faktiskt en bra butik att köpa lite ett och annat ifrån! Men, det betyder att de har jättemycket rea, så jag och Mamma va där och handlade lite saker åt mig idag :D Tänkte att jag kunde visa er, för sånt har jag inte gjort på länge!
En vanlig "rosa" t-shirt från Under Armour
Inte så bra bilder, men ett par mjukisbyxor från superdry som var riktigt snygga tyckte jag!
Både Mamma och Nike har snådär riktigt fluffiga, varma och sköna tröjor. Men jag har aldirg haft någon så det blev inköpt idag! (Mamma skulle promt vara med på en bild haha! Vi hade ju samma nyans på tröjorna)
Detta var nu allt jag fick med mig. Mysigt och bekvämt!
Har inte fått sova tillräckligt alls i förra natten. Vi var med kompisarna och sen skulle jag upp till stallet på morgonen. Så jag ska nog gå och sova nu lite tidigare istället :D Imorgon är det skola igen och ny vecka!
Godnatt, vi hörs :D
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela