norahansen.blogg.se

Poddar i stallet

Publicerad 2017-01-26 15:30:00 i Allmänt,

När jag är ensam i stallet och har ganska mycket att göra så brukar jag nästan alltid lyssna på musik. Det är en av anledningarna till att jag kan typ alla låttexter till M&M
(haha, det där behövde ni inte veta, men anyway. Who the f*ck cares?)
Men det kan bli lite långtråkigt, speciellt när jag är en person som tröttnar på låtar lätt.
Så därför har jag faktiskt lite smått börja lyssna på Podcasts, eller Poddar.
Det är såååå avslappnande och chill!
Man behöver liksom inte tänka själv på saker, utan det är folk som diskuterar om olika samtalsämnen åt en. Fattar ni liksom? ;)
 
De poddarna som jag faktiskt har lyssnat på är Fooo Podden. Med The Fooo. Okej! OKEJ.
Nu är jag faktiskt inte något fan av dom. Vet typ att de heter Oskar, Omar och Felix. Och att de ska vara med i Melodifestivalen. Men där tog det i och för sig slut.
De har en ganska rolig podd faktiskt! Man skrattar ofta åt den.
Bildresultat för Fooo podden
 
Sen brukar jag ibland lyssna på Hanna och Amanda
Relaterad bild
På deras fredagspodd och det kan faktiskt vara riktigt intressant!
Bildresultat för SKAMpodden
Och nu har jag också börjat lyssna på en riktigt bra podd som heter SKAM podden.
Och där är är det två stycken som sitter och diskuterar skam avsnitten och går igenom och det
är riktigt intressant och roligt att lyssna på om man gillar Skam! Dock så har jag emellanåt väldigt olika åsikter med dom som poddar, men det är ju bara bra. För olika åsikter har alla :D
 
Jag skulle bra kunna tänka mig att lyssna på någon häst eller ridpodd också, men har inte riktigt hittat någon. SÅ om ni vet så kommentera väldigt gärna!
Det här var nu något som jag ville dela med mig. För det är faktiskt en kul grej :D
Bildresultat för quotes about podcasts
//Nora <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela