norahansen.blogg.se

Tisdag...

Publicerad 2017-01-24 12:39:37 i Allmänt,

Hade en helt förfärlig natt i natt. Hade ont i magen och visste inte varför.
Fick inte sovit mycket alls. Och så mådde jag illa på morgonen. Tänkte först gå till skolan, men beslöt mig för att stanna hemma och sova lite. För att sedan kunna vara lite mer produktiv.
Nu mår jag nog mycket bättre, och försöker få gjort lite saker i alla fall.
Det har gått ganska bra :D Nu ska jag skriva några inlägg här på bloggen som nästa sak :)
Relaterad bild
När Mamma kommer hem så ska jag till Mir och rida honom! Det blir hoppträning imorgon så jag hoppas att det går bra. Egentligen var det ganska bra att jag fick en dålig natt inatt och inte imorgon, för då skulle jag inte ha orkat med träningarna. Vi håller tummarna för att allt ska gå bra :)
Det här var bara lite som ett informationsinlägg. Inget speciellt att säga! Men nu vet ni åtminstone lite om min dag :D
Kommer med längtan ihåg då underlaget på åkern såg ut såhär... ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela