norahansen.blogg.se

GBG 😊

Publicerad 2017-07-18 22:09:57 i AllmÀnt,

Hej hej!
Min första gĂ„ngen i Göteborg var det ja 😉 
Gillar stan, vĂ€ldigt mysig och bra shopping 😊 kĂ€nns lite mindre Ă€n Stockholm och det Ă€r nĂ€stan bara bra 👍
 
Vi bor pĂ„ en ö som heter Marstrand och det Ă€r verkligen SUPERFINT hĂ€r. Har gĂ„tt runt i hamnen och kollat pĂ„ segelbĂ„tar nu pĂ„ kvĂ€llen 😆
 
Före vi kom hit till Göteborg sĂ„ var vi i Varberg och det var ocksĂ„ ett trevligt stĂ€lle,  dock för blĂ„sigt för min del. Det var typ storm haha 😅 men ocksĂ„ fint 😆
 
Nu Ă€r det en natt hĂ€r pĂ„ Marstrand, imorgon Göta Kanal och sen flyger jag och Nike hem 😊 Saknar Mir och Bono hemma 😕 Har en tendens att börja drömma mardrömmar om dem nĂ€r jag Ă€r borta haha 😅 SĂ„ sover inget vidare 😉 Men jag vet att de har det helt perfekt. Bono pĂ„ hundhotell och Mir har ridit och skötts om av Anna som var Mirs förra Ă€gare 💕 Vet att hon Ă€r nĂ„gon jag kan lita pĂ„ nĂ€r jag Ă€r borta! Och superduktiga Lina har ocksĂ„ ridit och skött honom. Litar pĂ„ henne till 100% för hon vet precis hur noga jag Ă€r med allt som gĂ€ller Mir. Vi Ă€r lika mĂ„n om vĂ„ra hĂ€star bĂ„da tvĂ„ sĂ„ man fattar liksom 😂 NĂ€, men jag litar pĂ„ att de har koll 💞
OcksĂ„ mina fina vĂ€nner Ă€r att ej förglömma (gud vad gammaldags det dĂ€r lĂ€t 😂)  Saknar dem ocksĂ„ 😘
 

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela