norahansen.blogg.se

Hallå...

Publicerad 2017-07-31 13:05:56 i Allmänt,

Hej!
Alltså den här bloggen är nuförtiden så sjukt ouppdaterad att jag påriktigt undrar om jag ska sluta blogga. Men jag skulle inte vilja ta bort den då den har så mycket minnen med sig!
Det är jag på många sätt glad för att jag började med att blogga. För alla minnena finns kvar. Inte bara i mitt huvud utan också nerskrivna i text och bilder. Men även fast jag inte uppdaterar särskilt ofta mera så älskar jag att skriva här! När jag väl gör det hehe😉
Bloggen har som satt inte alls varit uppdaterad, men vi kom hem från Sverige och sen dess har det på ett sätt hänt mycket och på ett sätt ingenting alls. 
Jag har tagit sommarlov på riktigt efter resan och försöker bara njuta av varenda dag så mycket som det går! Då känns det också ganska okej att ha bloggen liggande lite åt sidan,  för på sommaren får man göra lite som man vill, eller hur?
Lite konstig selfie kanske 😉
Middag med bästa vännerna 💙❤
Långa ridturer på Mir 😍 Har haft lite chillvecka åt honom nu och vi har bara "löllat på" som vi säger. Men imorgon kör vi dressyrträning igen!
Det här var kvällen då jag kom från Sverige 😂 Mir ser måttligt road ut 😂
De här två släppte en ny låt för några dagar sen! 😄 Jag tycker den är riktigt nice! Får mig att vilja dansa 😆🙆

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela