norahansen.blogg.se

Imagine if you...

Publicerad 2017-06-23 15:00:00 i Allmänt,

Jag har inte gjort något sånt här på LÄNGE nu! Det här blir kul, vi kör!
 
Om jag inte hette Nora så skulle jag heta...
- Om min Mamma skulle ha fått bestämma mitt namn själv så skulle jag tror jag heta Blanka eller Luna faktiskt (min Mamma ääälskar speciella/konstiga namn)
Men om jag skulle ha fått välja så kanske Celine? Eller Melanie? Eller nåt sånt, jag vet inte ;)
 
Om jag fick byta ansikte med en kändis så skulle jag...
- Ha bytt ansikte med Zara Larsson, hon är ju helt sjukt snygg!
Bildresultat för zara larsson
 
Om jag kunde spela ett instrument jättebra så skulle jag...
- Vilja lära mig att spela piano bättre, jag kan lite grann, men inte så mycket.
Eller faktiskt så skulle jag också vilja lära mig att spela fiol!
 
Om jag bara fick lyssna på en artist/ett band resten av livet så skulle jag...
- Kygo, Imagine dragons eller Marcus & Martinus hehh!
 
 
Om jag skulle få uppleva en dag till så skulle jag...
- Kanske någon dag typ 2011 när man var så liten så man kunde rida på shettisar, det fanns inga problem i världen och allt var bara roligt :)
 
Om jag fick ändra tre saker med mitt utseende skulle jag...
- Ändra min näsa, min ögonfärg, och kanske göra mitt hår lite tjockare/längre?
 
Om jag fick byta jobb imorgon så skulle jag...
- Fara till Frankrike som hästskötare åt Emma, lätt ju!
 
Om jag hade en superkraft så skulle det vara...
- Att kunna göra mig osynlig eller att kunna flyga!
 
Om jag var tvungen att bo i en annan stad för resten av mitt liv så skulle jag...
- Bo i... typ utanför Stockholm nånstans kanske?
 
Om jag bara fick äta en rätt för resten av veckan skulle jag...
- Äta köttbullar och nypotatis!
 
Om livet tog slut på söndag skulle jag...
- Leva livet och göra så många galna saker jag kunde på några dagar!
Bildresultat för live life quotes
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela