norahansen.blogg.se

Lite för ärligt? Eller?

Publicerad 2017-06-25 12:00:00 i Allmänt,

När kan du vara dig själv till 100%?
- Ihop med mina bästa vänner! We act like the most retarded people on the whole planet. Love you <3
 
Tre saker du avskyr?
- Dryga människor
- Att vänta länge
- När folk avbryter mig då jag pratar
 
Hur är du i skolan?
- Frågan kan tolkas på olika sätt. 
Men om vi pratar betyg och resultat är jag helt hyfsad. Jag suger på matte t.ex. Men är bättre i modersmål och engelska. Är inte underkänd i något ämne i vart fall ;)
 
Vad blir du stressad av?
- Mycket. Men det är mest när olika saker kommer från alla håll på SAMMA gång. Liksom en dag - inget händer. Dagen efter  typ så har Mir hoppat ut ur hagen, hovslagaren ringer och frågar om han kan komma 2 h tidigare, vi får veta att vi har matteprov och moddainlämmning + biologipresentation till imorgon och Fammo ringer mitt i det hela och frågar om man kommer med henne till butiken. DET blir jag stressad av.
 
Hur tror du att andra uppfattar dig?
- Förhoppningsvis som en trevlig och ganska så glad person, totally hästtjej som jobbar hårt (och mycket hehe) och som gillar att prata ;)
 
Hur uppfattar du dig själv?
- Som en person som är väldigt driven av det hon gör, envis, glad och snäll :)
 
En situation som du tycker att är jobbig/pinsam?
- Har alltid SÅ HIMLA svårt när det blir tysta pauser och man inte hittar nåt att prata om... alltså åhh!! Tycker det är urjobbigt.
 
Tre otippade saker om dig själv?
- Jag är rätt så girly egentligen.. väldigt girly om man tänker efter. Ni vet, älskar JB, M&M och gillar att ha rosa kläder på mig ;)
 
- Jag är ganska blyg, har ofta svårt att få igång nån bra konversation med folk, tycker ofta att det är allmänt stelt. Jag vet inte om det är bara jag som tycker det. Men så brukar det ofta vara.
 
- Jag älskar countrymusik. Så bra musik att lyssna på på sommaren. <3
 
När känner du dig som vackrast?
- I en fin klänning med fixat hår och snyggt sminkad :D
 
Något du funderar mycket över?
- Hur jag ska göra med Mir sen när jag slutar gymnasiet, och vart jag ska efter gymnasiet?
Hur hade jag riktigt tänkt? Ingen aning, fråga inte mig haha :D
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela