norahansen.blogg.se

Midsommar :)

Publicerad 2017-06-27 09:51:29 i Allmänt,

Hejj!!
Hade ni en bra midsommar?
Har inte bloggat alls, men hade skrivit några tidsinställda inlägg.
Skriver gärna några tidsnínställda då jag har tid, då hålls bloggen mera uppdaterad men jag vet inte om det blir för trist att hela tiden skriva olika listor och sånt, om det blir för mycket liksom?
Jag gillar ju dock att svara på olika frågor, så det får antagligen bli typ såhär ännu i fortsättningen tror jag, jag ska se vad jag hittar på ;)
 
Ja, men till det som jag skulle skriva om. Midsommaren :)
Jag hade vad jag tyckte själv en jättefin midsommar! Jag var tillsammans med min kusin Amanda och en anna flicka som hette Lovisa. Hon hade jag faktiskt aldrig pratat med förr, men hon var verkligen sååå trevlig!
Det är jättekul att träffa lite nytt folk emellanåt, jag har inget emot det alls. Ju fler man är desto roligare brukar det bli. Vi badade tunna (i typ sammanlagt 4 h) och satt och åt massa gott och diskuterade. Lång natt blev det, men va gör det?
 
Jag gjorde också Mir lite midsommarfin, och resultatet blev ganska gulligt, tycker du inte? ;)
Jag hade lagt fast massa häggblommor med gummiband i pannbandet, lite svårt att få på honom tränset kanske, men han stod snällt och poserade ;)
Ska även skriva lite nu när ja har Mir som ämne här att han kommer att få gå lite lugnare nu i en period, hur länge vet man inte. Men han hade för några veckor sen slagit i sitt knä och vi var och kollade upp det igår. Inget farligt, men knäleden eller muskelfästet runt leden har blivit irriterat och har svällt upp lite. Nu är det bara lite lagom hård ridning en stund och sen ska vi se om det ger sig! Men jag får rida dressyr med honom, så nu för några veckor framåt ska jag satsa på det lite mera - nyttigt och kul! Kanske inte lika roligt som hoppning men framförallt LIKA viktigt.
Mir är absolut inte halt och har inte varit det heller, han är lika glad som vanligt och jag hoppas att jag får dom kommande veckorna att bli till någonting lika effektivt även fast vi inte riktigt kan rida exakt likadant som förr!
Det är vad man gör det till, så är det med allt!
 
Bildresultat för quotes about to do the best you can with what you have
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela