norahansen.blogg.se

Ny veckaaa

Publicerad 2017-06-19 09:52:38 i Allmänt,

Hej på er denna trevliga måndag ;)
Försöker mitt bästa för att låta glad, det är jag också, men svintrött som typ alltid ;D
Förra veckan var för mig ganska intensiv, jag hade stallet att sköta (visserligen bara 2/3 hästar men ändå) hela veckan då de som är i stallet var på tävlingar till Ypäjä från tisdag till lördag. Grattis Lina till fina banor :)
Och det gick riktigt bra, alla hästar skötte sig fint, men jag steg faktiskt upp kvart över 6 varje morgon och körde till stallet och släppte ut dem före jobbet haha.
Det var ändå något som jag inte tyckte var så speciellt tungt, det var eftermiddagarna som var de tyngsta!
Men jag klarade det, och det var faktiskt riktigt mysigt på ett sätt, jag skulle inte göra det här om jag inte tyckte om det!
 
Igår, söndag alltså så satte jag äntligen på mig något annat än smutsiga t-shirts och ridbyxor. Min kusin blev konfirmerad (Grattis Amanda!) så då blev det klänning och klackar på det i stället. Helt rolig dag, roligt att få vara fin emellanåt också :)
 
 
//Nora <3
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela