norahansen.blogg.se

Skulle köpt en vit sommarklänning, men kom hem med en svart byxdress

Publicerad 2017-06-06 13:00:00 i Allmänt,

Jag och mamma sprang som galningar runt i stan två dagar före skolavslutningen och försökte hitta något som jag kunde ha på mig på vårfesten i lördags. Men också bara något som var fint, för jag rensade ur min "klänningsgarderob" nu i våras så nu har jag knappt några klänningar kvar haha :D Kände att jag hade vuxit ur och ifrån de flesta, så de kunde vi ge bort eller sälja vidare :)
Hittade dock inte en fin vit klänning, utan det slutade med att köpte den här istället ;)
(Kvaliteten osv kan man ju diskutera, men ni ser ju iaf vad jag menar)
Den är från Aukia, och vi hittade den egentligen bara av en slump, och även fast den var svart så tyckte jag den ändå var finast! Svart är kanske lite "risky" att ha på sommaren, men den är jättefin ändå! Gillar gulddetaljerna där uppe eller hur man nu ska säga. 
Slänger hit några andra bilder jag tog på samma gång :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela