norahansen.blogg.se

Jobb och Häst

Publicerad 2017-06-05 20:54:00 i Allmänt,

Hejj på er! 
Ska snart gå och sova, har inte riktigt sovmorgon som många andra imorgon så😉 Men ska skriva ett blogginlägg först 😊
Idag har jag varit första dagen på mitt sommarjobb! Det gick helt bra nog, kan inte allt och vet inte hur jag ska göra alltid  osv, men det får jag lära mig. 😃 Vi får se hur morgondagen ser ut!
Red också Mir, det regnade och jag kände ändå inte riktigt för att rida på planen då jag gärna vill variera underlaget åt honom så det fick bli en mysig terrängtur istället. Vi var ganska våta när vi kom tillbaka, men Mir skötte sig perfekt 👌 
Bilden är tagen från i förrgår när jag var ute och gå på "powerwalk" 😅 Han står alltid så fint och posar😉
 
Har inte mycket mer att skriva ikväll, vi får se om vi hörs imorgon 😊 Hej hej!😄
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela