norahansen.blogg.se

Vet ni vart jag ska...?!!

Publicerad 2017-06-16 18:00:00 i Allmänt,

Mellan den 12 och 20-21 juli så kommer jag inte att vara hemma.
Och vet ni var jag kommer att hålla hus då?
Jag och min familj kommer att åka på en resa till Sverige och vårt "main goal" kommer vara
Falsterbo Horseshow 2017.
Jag är jag är så taggad när jag skriver det här att jag knappt kan sitta stilla!
Vi kommer köra runt till lite olika ställen i Sverige och träffa lite av Mammas släktingar bland annat.
Vi ska till Göteborg, Varberg och Stockholm förstås när vi kommer med båten.
Men sista helgen i Falsterbo (alltså 14-16) så ska jag och Nike vara på Falsterbo och kolla klasser.
Jag vill förstås kanske kolla mera hoppklasser, men vi har också biljetter till dressyr och det ska bli väääldigt intressant.
Bildresultat för falsterbo horse show dressyr
 
Har som planer att ehm... Shoppa haha! Men jag menar, är man en gång där så är man. Och jag har redan nu på förhand bestämt att om jag köper saker (Det blir väl mest åt Mir antagligen,men också åt mig själv) så ska det vara nödvändiga saker. Jag ska liksom inte komma hem med rosa glittriga bling-bling schabrak med matchande huva. Eller, jag ska åtminstone försöka haha!
Bildresultat för falsterbo horseshow
Och så har jag också något som jag ser väldigt mycket fram emot, och det är ju att det finns säkert många offentliga personer där, och om man lyckas få träffa någon så skulle det vara superroligt!
Nellie Berntsson har jag träffat på en gång förr, och det skulle vara fett kul att träffa henne igen. Jag är nästan säker på att hon kommer att finnas där någonstans ;) Förstås andra ryttare också, vi ska se vem som dyker upp!
Taggad till 100000. Längtar till Sverige <3
Bildresultat för falsterbo horseshow
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela